Det ble en tur ut i blåsten

Turen jeg hadde planlagt mens jeg enda var på jobben i dag, ble nesten ikke av. For da jeg kom hjem var ikke kroppen min akkurat på topp, og jeg hadde mest av alt lyst til å synke langt ned i godstolen. Mens jeg spiste lunchen min hadde jeg en indre diskusjon med meg selv, komme meg ut for å få litt luft eller bli sittende der jeg satt.

Lysten på å komme ut var til slutt sterkere, så jeg kjempet meg opp av stolen å kom meg ut av døra med kamera hengende rundt halsen. Jeg brukte 17 mm objektivet på Olympus kamera denne gangen også, for jeg har ikke fått helt taket på fininnstillingen enda. Vet ikke om det er for at jeg ser dårlig, eller at jeg trenger å øve meg på å bruke den for jeg får ikke alle bildene mine så klare som de burde være. Jeg har likevel valgt å dele dem selv om jeg ikke er 100% fornøyd ;o))

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tok to type bilder i dag, naturbilder som jeg har delt i dette innlegget, og av bydelen jeg bor i her i Oslo. Den kommer i et eget innlegg, for jeg ville ikke blande de to sammen.

Turen i dag gjorde meg mer opplagt, men også veldig sliten på en god måte. Det er en stund siden jeg kom hjem nå, så jeg har fått hvilt meg mens jeg gikk igjennom alle bildene mine. Jeg burde ta meg en lang tur i morgen også, men jeg får se hvordan formen er når jeg våkner…

#foto #fotosafari #natur #høst #tur #friluft #blogg

 

14 kommentarer
    1. Syns bildene var klare og fine jeg 😀 Nydelige høsten 🙂 Blei bare en kort tur med hunden nå i mørket- blåser som en gal i dag :O

    2. Syns bildene var klare og fine jeg…Det er jo bare der du har fokuset som blir klart…og det ser jo helt klart ut det…Vist du vil ha klarerer bakgrunn er det vel en innstilling som heter: f du mÃ¥ stille pÃ¥…Flotte bilder! og det gir som regel en god slitenfølelse det Ã¥ gÃ¥ tur i naturen!

    3. Toini: Tusen takk, setter stor pris på tilbakemeldingen din <3 På denne linsen (17 mm), som er en snapshot linse er det ikke noe avstandsinnstilling. Man bare stiller inn skarpheten på bilde, ut i fra om man tar nære eller bilder på avstand ;o))

    4. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja det var veldig godt Ã¥ komme ut Ã¥ bruke kroppen litt. Det er strÃ¥lende sol i dag her i Oslo, sÃ¥ det kan nok være jeg tar en tur i dag ogsÃ¥…

    5. Flotte høstbilder! <3 Det øverste er av Heuchera/Alunrot, som er blant mine favoritter. Veldig mye vind igår, men bedre idag og så mildt og fint.

    6. Hanne Beate: Tusen takk ;o)) Så flott å få vite hva den planten het. Den står på fellesområdet vårt, og jeg har gått å kikket på den å syntes den var så fin. Ja i dag er det nesten sommer igjen, herlig temperatur, sol og blå himmel ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg