Det gÃ¥r litt bedre….

På formiddagen i dag var jeg så frustrert på facebook, for de nektet å overføre blogginnlegget mitt. De påsto at det var noe ulovlig i innlegget. Jeg forsto ingenting, for jeg hadde jo bare beskrevet hvordan min morgen var med forkjølelsen. Jeg hadde også lånt et bilde fra Pixabay, som jeg hadde gjort mange år før.

Etterhvert skjønte jeg at det var akkurat dette bilde som var problemet, men hvorfor er uvist. For det var av en bamse med en jente som tømte opp hostesaft på en skje… Jeg byttet ut bilde, og da jeg gikk det greit….

Ellers så har jeg for det meste brukt dagen til å slappe av å ta det helt med ro. Pakket meg inn i et par fleeze-pledd og tok Ibux for å få ned feberen, noe som har fungert ganske bra. Ikke helt i slaget, men betraktelig bedre enn det jeg har vært. Magemusklene mine derimot er skikkelig gretne, for de er støle og såre etter all hostingen…

Disse dagene som jeg har vært så dårlig har jeg ikke spist så mye, matlysten har heller vært ganske dårlig. For å få litt fart på den, laget jeg meg en kjapp lappskaus av karbonadedeig og en blanding av frosne grønnsaker. Det gjorde susen det, og smakte så utrolig godt ;o))

Nå skal jeg bare nyte resten av kvelden, og hoppe i loppekassa i relativt normal tid sånn at jeg er uthvilt til i morgen ;o))

Ha en fortsatt fin kveld folkens ;o))

#helse #bloggproblemer #facebook #feber #forkjølet #lappskaus #blogg

6 kommentarer
    1. Jøss..fikk du ikke lagt inn innlegget pÃ¥ facebook?? Har de kontroll pÃ¥ sÃ¥nt der altsÃ¥…Godt du fikk lov etterhvert da…..Ha en god kveld! og fortsatt god bedring!

    2. Bra det går bedre med deg. Det er tydelig at FB ser deg selv om du er en snill, beskjeden dame i den digitale verden. Men ta det som en erfaring. Er trett selv er noe jeg vil se på TV i kveld men det får jeg ta på nett i morgen. Ha en fin kveld.

    3. Toini: Jeg fikk tilbakemelding fra FB i gÃ¥r om at de hadde sett pÃ¥ innlegget igjen. De hadde konkludert med at innlegget mitt var helt ufarlig, og takket for at jeg sa fra…. Dette er første gang jeg har vært utsatt for dette, men har hørt at andre har det.

      Hadde en liten pause i går, ettersom forkjølelsen igjen nådde nye høyder. Den ville ikke slippe meg så lett nei ;o))

    4. solliv: Fikk tilbakemelding fra FB i går, og da ble innlegget godkjent. Første gang det har skjedd med meg dette her, men heldigvis så ordnet det seg ;o))

      Jeg sier æsj når det gjelder forkjølelsen, for den er hjertelig til stede enda. Ble litt verre igjen i går etter jobb, og er fortsatt litt vissen men jeg får bare ta det litt med ro i helgen så ordner det seg nok ;o))

    5. Helge: Først må jeg spørre deg, er du den samme Helge som søkte om vennskap på Facebook? Jeg er litt forsiktig med å si ja til slike venneforespørsler hvis jeg ikke er helt sikker på hvem det er ;o))

      Ellers sÃ¥ gÃ¥r det litt opp og ned med formen dessverre… Ble litt verre igjen etter Ã¥ ha vært pÃ¥ jobb i gÃ¥r, sÃ¥ jeg fÃ¥r prøve Ã¥ ta det litt med ro i dag ;o))

      Fikk jo tilbakemelding fra FB om at de hadde godkjent innlegget, og beklaget det som hadde skjedd ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg