Ikke den beste starten, men det kommer seg…

I dag har jeg liksom ikke helt klart å komme i gang enda, selv om vi snart har kommet til midt på dagen. Startet med dundrende hodepine pga en veldig stiv nakke. Hodepinen har heldigvis begynt å slippe, etter at jeg gjorde noen øvelser som fikk litt bevegelse i nakkemusklene mine. Pluss litt hjelp av Hr Ibux også ;o))

Etterpå dumpet jeg ned i godstolen med kaffekoppen, og Mindful Meditation – Relaxing Music på høytaleren. Jeg kjente at jeg orket ikke så mye lyd og bråk med en gang. Det er vel litt derfor jeg ikke har kommet noe serlig lenger, for det er så avslappende for både hode og kroppen…

Det er Allehelgens søndag i dag, og da skal jeg ned på gravlund å tenne lys for mamma og pappa. Jeg pleier som regel å vente til litt ut på dagen med å dra, mest for at da brenner lysene hele kvelden. Jeg har mange ganger kjøpt ekstra lys å satt der, du vet sånn glass som også kan være hjerteformet. I år har jeg ikke det, så det blir kun i lykten på støtten og den jeg har ved siden av.

De fleste drar på gravlunden litt tidlig på dagen, så når jeg kommer utpå ettermiddagen er det ikke så mange der. Jeg slipper å vente på parkeringsplass, for selv om plassen er stor er det aldri mange nok plasser på slike dager.

Ha en fin Allehelgenssøndag ;o))

#allehelgen #søndag #lys #minnes #gravlund #hodepine #nakke #helse #blogg

8 kommentarer
    1. Nakkehodepine er såååå vondt og slitsomt.. godt det hjalp litt med øvelser 🙂 Allehelgensdag ja.. fint å tenne et lys for di som ikke er her mer <3<3

    2. annebe: Det er ikke så ofte jeg har sånn nakkehodepine, men denne satt godt. Det slapp etter noen timer heldigvis. Jeg skal fortelle litt i et eget innlegg om det å tenne lys på gravlund i dag.

    3. fruensvilje.blogg .no: Bare det Ã¥ sitte ned Ã¥ lene seg tilbake Ã¥ lytte til “drømme-musikk” Ã¥ la hjernen sveve litt bort, gjør underverker. Skal fortelle litt om hva som skjedde pÃ¥ gravlunden i dag, ikke sÃ¥ hyggelig akkurat, i et eget innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg