Pusene koser seg…

Her kjører vi fortsatt med balkongdøra oppe, men bare litt sånn at pusene kan løpe ut og inn. Ettersom det ikke er så kaldt ute går det å ha døra åpen på en liten sprekk. Pusene elsker å være ute på balkongen. Enten så ligger de i en av stolene og dormer seg, eller sitter oppe på klorestativet å kikker på fuglene. Spesielt skjærene er interessante og det er så morsom å se hvordan de erter hverandre. Skjærene sitter mange ganger i balkonkassen når kattene er ute, og de vet at kattene ikke kan ta dem, hihi!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(Vinja, men litt utydelig)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(Ronja)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(Vinja)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(Ronja i stolen med halen til Vinja i forgrunnen)

Ingenting gleder meg mer enn når jeg ser at pusene mine har det bra, og koser seg. Det gjør de definitivt når de er ute på balkongen. Jeg gruer litt for tiden når det blir så kaldt at døra ikke kan stå åpen lenger, for da blir det et evig mas om først å komme ut, og et par minutter etterpå så skraper de på døra for å komme inn igjen.

#katter #kjæledyr #ronja #vinja #ute #inne #blogg

14 kommentarer
    1. For noen koselige bilder av de skjønne kattene dine. 🙂 Du har ikke katteluke i døra altså? Slik kunne de jo fortsatt å gå ut, om de vil da, selv om det blir kaldt.

    2. Herlige pussekatter…ja det er sÃ¥ deilig nÃ¥r de kan gÃ¥ ut og inn som de vil…stress her nÃ¥ nÃ¥r døra mÃ¥ være igjen…hundene vil ut og se og lukte og jeg mÃ¥ gÃ¥ Ã¥ Ã¥pne døra..og lukke…DET er kjedelig med høst og vinter….

    3. Toril sin hverdag med musikken: Både pusene og jeg takker for komplimentet ;o)) De er noen ordentlig godjenter begge to, så det er ikke bare du som smelter <3

      Ha en fortsatt fin torsdag.

    4. Marit: Tusen takk ;o)) Jeg har vært inne på tanken å skaffe katteluke, men det har blitt med tanken. Det eneste som kan være litt dumt med katteluke, er at det trekker veldig på vinteren. Vi får se, kanskje jeg skaffer det ;o))

    5. Toini: Tusen takk ;o)) Alt er jo sÃ¥ mye enklere om sommeren, for da kan balkongdøra stÃ¥ Ã¥pen hele tiden. Da kan pusene gjøre som de vil… Holder det seg som nÃ¥, kan døra stÃ¥ Ã¥pen i smÃ¥ perioder sÃ¥nn at de kan være ute. De fÃ¥r være ut pÃ¥ morningen mens jeg gjør meg klar, og sÃ¥ mÃ¥ de inn en stund. Vi fÃ¥r nok bare belage oss pÃ¥ Ã¥ trimme litt med Ã¥ Ã¥pne og lukke terasse- og balkongdøra i vinter ;o))

    6. Veronica Rona Thomassen: Tusen takk ;o)) Mine to er jo innepuser, men innstinktene er fortsatt der. Hadde fÃ¥tt muligheten, ville de ha jaktet pÃ¥ vÃ¥re bevingende venner, det er det ingen tvil om…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg