Tok meg en liten pause

Av og til føler jeg at jeg bare må ta meg en pause fra alt som har med sosiale medier å gjøre. Noen ganger bare for et par dager, andre ganger litt lenger. Når det blir litt mye oppe i hode, da klarer jeg ikke å skrive noen ting i det hele tatt. Jeg har hatt noen sånne dager nå, og følte at det var godt å la PC’n ligge litt ;o))

Ute er det et litt blandet vær i dag, grått med en stripe av blå himmel over Manglerudåsen. Man kan jo bare krysse fingrene for at den blå stripen bare vokser ut over dagen ;o))

Licensed from: pepperminting pixabay.com

De siste dagene har bestått av kreativ kveld sammen med bestisen, og fargebøker, nakke og skuldervondter, trening, magekjør og oppkast. Ikke noe å skrive så veldig mye om akkurat, litt for mye negativt og deprimerende.

I går og i dag har temperaturen jammen krøpet ned på minus siden av gradestokken. Det er slutt på å ha balkongdøra oppe i flere timer, sånn at kattene kan løpe ut og inn. Heretter blir de sluppet ut, og så må de si fra når de vil inn igjen. Vinja, som er en litt forsiktig og nervøs pus, liker ikke at jeg lukker døra. Hun er livredd for å bli etterlatt alene, men hun kommer til å venne seg for jeg åpner døra innimellom for å sjekke at alt står bra til. Da ser hun at jeg ikke glemmer henne bort ;o))


#pause #sosialemedier #vondter #uvel #kreativitet #kvalm #katter #balkong #uteliv #blogg

12 kommentarer
    1. Helene Cecilia: Ikke helt på i dag dessverre, har klart å pådra meg omgangsjuke. Det går over, så jeg får bare ta det med ro og la det gå sin gang ;o))

    2. Alle trenger en pause så det var bare lurt. Ting skjer fremover på så mange plan. Må tenke litt jul her, gaver skal det bli men det jeg kjøper skal være rimelig, noe man bruke lenge og noe den som skal få gaen liker. Ha en fin dag.

    3. Helge: Du er ikke den eneste som må tenke på julegaver, jeg har noen som skal sendes å de må jeg se å få kjøpt snart. Jeg har ikke så flust med penger, så kommer ikke til å gå for dyre gaver heller. Syntes egentlig det har tatt helt av dette med julegaver, folk bruker for mye penger på det.

      Det har vært deilig å koble ut litt å tenke på andre ting enn bloggen og facebook.

    4. Det er smart å ta seg pauser, og det er helt greit at du ikke skriver hver dag <3. Ja, nå har det blitt litt kaldere, - merker at katten her også ikke ønsker å være ute så lenge av gangen.

    5. Hanne Beate: SÃ¥ lenge man bare blogger for at det er gøy, ja da er det helt innafor Ã¥ ta pauser. Akkurat nÃ¥ er det tett pÃ¥ – 3C ute, og kattene har rullet seg sammen Ã¥ sover langt vekk fra døra hvor det er kjøligere.

    6. solliv: Det føltes riktig Ã¥ ta en pause, i alle fall fra bloggen… Facebook derimot mÃ¥ jeg innrømme er litt verre Ã¥ holde seg unna, den er jo sÃ¥ enkel Ã¥ sjekke via mobilen ;o)) Ikke helt i slaget i dag dessverre, klarte Ã¥ pÃ¥dra meg en omgangssjuke. Det har roet seg litt nÃ¥ i kveld heldigvis ;o))

    7. Toini: Kjente at jeg trengte et lite opphold, og det gjorde faktisk veldig godt. Klarte vel ikke helt å holde meg unna Facebook da, for den er så lett tilgjengelig på mobilen som alltid ligger ved siden av ;o))

    8. frodith: Av og til blir det fult oppe i hode mitt, og da fungerer jeg ikke som jeg skal. Det å blogge er en av de tingene jeg ikke helt får til da. Men jeg er som sprettballen vettu, jeg kommer sprettende tilbake ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg