Forden 🚗 er allerede levert på verkstedet, jesp!

Hei og god morgen, jesp!

Ute yrer det lett denne fredag morgenen, men da jeg sto opp var det antydning til bedre vær. Akkurat nå ser det ikke sånn ut. Temperaturen ligger på +14C.

Alarmen ringte litt før kl 6 i dag morges, og jeg var stuptrøtt ettersom jeg nesten ikke har sovet i natt. Jeg gikk omtrent i svime inn i dusjen, og ikke ble det noe bedre etterpå heller. Det er ille når du ikke får sove og så vet du at du må tidlig opp neste dag. Jeg prøvde alt for å lokke fram søvnen, men den glimret med sitt fravær. Sist gang jeg så på klokka var den 04:30….

Forden hadde time til å skifte til sommerdekk i dag, ja da jeg vet det er sent, og innlevering var kl 7. Jeg ville være der presis i håp om at de kunne ta den med en gang, men akk nei det var ikke mulig. Så da var det bare å avlevere nøklene og ta en Taxi hjem igjen, og håpe på at de tar den ganske raskt sånn at jeg slipper å vente hele dagen.

Nå sitter jeg her med den første kaffekoppen og håper den gjør at jeg blir litt mer våken. Vinja har allerede flyttet ut på balkongen, og ligger på krakken og sover. Enn så lenge har ikke skjærene og duene begynte å bråke utenfor, men så fort det skjer sitter Vinja i stiv akt å følger med 😺

Planer for dagen: Foreløpig ingen, men vi får se når Forden er ferdig hva jeg gjør.

Håper du får en fin fredda 🥰

 

12 kommentarer
    1. Ja greit å få skiftet til sommerdekk selv litt forsinket 😀
      Her er det knappe 10 plussgrader nå, og skodde… men vi tar den.. kanskje sola stikker frem både her og der 😀

      1. Jeg er alltid litt sen med å skifte dekk på bilen, men denne gangen gikk det litt vel lenge 🙈 Sola og varmen kom hit ut på ettermiddagen, og jeg satt litt ute å nøt ettermiddagen 😊

    2. Oi, det var tidlig å måtte opp, og typisk at det er vanskelig å sovne når man “må” pga tidlig opp. Det er ikke alltid jeg har byttet når jeg har hatt piggfrie, men nå har jeg pigg og da må jeg innen fristen. Best å bytte uansett da. Det er omtrent samme være her. Ha en fin fredag! 🤗

      1. Det er jo ikke krise å kjøre med vinterdekk, når de er piggfrie som mine er. Nå er de i alle fall lagt om 😊 Sola og varmen kom hit ut på ettermiddagen, og det ble ordentlig sommerlig 😊 Ha en fortsatt fin fredagskveld 🥰

    3. Håper det går bra med bilen din. Bedre seint enn aldri men det er på tide med sommerdekk nå. Huset som mine foreldre skal flytte fra er ikke det samme som jeg vokste opp i. Men det er barndomshjemmet til mor, det er et stort hus, romslig kjeller, 2 etasjer + stort loft. Så det blir mye jobb, kaos og nye omgivelser rundt det hele. Nå er leggene mine bra så jeg slipper og gå med bandasje. Så nå skal jeg dusje grundig med hele meg inn i dusjen. Så det skal bli deilig. Ha en fin kveld.

      1. Bilen har det helt fint, og sommerdekkene er satt på. Tok sin tid denne gangen 😉 Huff ja, det er litt av en jobb å rydde et stort hus, og ikke minst bestemme hvilke ting man kan og skal ha med inn i en leilighet. Så bra at leggene dine er bra igjen. Ha en fortsatt fin kveld.

    4. Håper det går bra med bilen, men vet mange her i Trondheim som skiftet etter 17.mai. Vi la om for 2 uker siden.

      Hos oss har vi hatt noen dager med kjempefint vær med sol og varmere temperaturer. Nå der det meldt regn igjen, men håper virkelig at vi ikke får regn i syv fjorten dager!

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril

      1. Bilen har det helt fint, og det beste var at vinterdekkene var i fin tilstand. Til tross for at de har sitter på i 1,5 år 🙈 Været bedret seg ut over dagen, og på ettermiddagen kom sola og varmen igjen. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

    5. Greit å ha morgenen med seg mår det er sånne avtaler, men da er det greit med en god natt søvn først. Greit å få på sommerskoa før St Hans. 🤗 god helg

      1. Hehe, ja det ble litt i seneste laget med dekkene, men nå sitter dem der. Veldig slitsomt når søvnen ikke kommer, og jeg måtte ta meg en strekk på sofaen i ettermiddag 😊 Ha en god helg du også.

    6. Det er så tungt når man ikke får sove. Timene går fryktelig sakte når man blir liggende å vri seg att og fram.
      Godt at du får ordnet med sommerdekkene slik at du ikke risikerer bot hvis du vil kjøre deg en tur.🤗Nyt starten på helga!🌸

      1. Huff ja, det ble en veldig slitsom natt, og jeg måtte ta meg en strekk på sofaen i ettermiddag. Fortsatt litt siden, så jeg tror jeg får sove i natt. Jeg har nok vært litt heldig, for vinterdekkene har sittet på i 1,5 år 🙈 Ha en fortsatt fin kveld og helg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg