Mandag, dårlig form og sliten men allikevel effektiv

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Hei og god formiddag!

Dagens værrapport kan fortelle at det er en grå mørk morgen og formiddag her i Oslo. Det lille lyset som er ute, har litt problemer med å komme inn. Temperaturen ligger på +10,1C, så balkongdøren får stå på gløtt for kattene.

Magen er litt ugrei i dag, men det tror jeg mer er for at jeg spiste for lite og litt usunt i går. Å så er kroppen veldig sliten og verker etter et lang dag i går, men alt dette går over i løpet av dagen tenker jeg…

Jeg har allikevel vært på farten og fått gjort litt her hjemme før klokken var 10. Først var det medisinering kl 9, etterfulgt av resten av kattenes morgenstell. Når det var gjort gikk jeg løs på fryseren. Gjennomgikk alle skuffene, og fjernet det som hadde ligget der for lenge å omorganiserte. Dette var jo noe jeg hadde tenkt å gjør for lenge siden….

Nå gjenstår det to på listen over ting jeg må gjøre i dag. Det ene er å veie og fordele karbonadedeigen jeg kjøpte i går. Det er 2 kg i den store pakken jeg kjøpte, og jeg fordeler 400 gr i de fleste posene og noen i 200 gr. Så klemmer jeg posene helt flate, sånn at de ikke tar så stor plass i fryseren + at da tiner de raskere når jeg skal bruke dem.

Den andre tingen jeg skal gjøre i dag, er å ordne med en sånn Norgespakke-eske til en pakke jeg skal sende til en bloggvenninne. Så får vi se om jeg rekker å få sendt den også, noe jeg satser på at jeg får gjort.

Nå skal jeg nyte dagens første kaffekopp, innen jeg skal sette i gang med resten av dagens gjøremål.

Ønsker deg en fin mandag 🥰

#mandag #helse #kroppen #sliten #katteliv #rydde #organisere #pakke #kaffepaue #været

 

4 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Om forkjølelsen sitter i kroppen er ikke godt å si, men jeg pleier å bli veldig sliten og i dårlig form etter sånne lange dager. Uansett så tror jeg at holder meg inne i dag, så får jeg ordne pakken i morgen i stedet. Ikke fristende å gå ut i dette grå og triste været.

    1. Du er flink til å stå på uansett formen din! Husk hvile også da….:! Jeg skal også sende pakke til ei bloggvenninne en av dagene – til vinneren av fotokonkurransen, vet du! klem <3

      1. Jeg sto på litt ekstra på formiddagen, men resten av dagen i går gjorde jeg ikke så veldig mye. Har klart å få feber igjen i dag, og hvisker meg igjennom dagen så det blir å ta det med ro i dag også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg