Musikkbingo 🎶 og kattekoz 😺

Heisann og god formiddag!

Ute er det litt blå himmel og en del lysegrå skyer. Sola var framme da jeg sto opp for et par timer siden, men nå har den gjemt seg. Temperaturen ligger på ca -1,5C.

Jeg har sovet godt i natt og vært langt inne i drømmeland og var helt forvirret når jeg våknet. Vet ikke om jeg drømte eller om det faktisk var noen å ringte på døra tidlig på morgenen… Jeg var nå i alle fall ikke våken nok til å gå å sjekke det ut. Om det var naboen, så pleier hun å ringe meg å det var ikke noen tapte anrop.

Venstre skulder er så stiv og betent i dag at jeg hadde store problemer med å løfte armen. Jeg har tatt meg en Ibux, så får vi se om det døyver smertene litt.

I går kveld var det igjen “Musikkbingo” på Veiviseren i Lørenskog Hus. Bestisen og ei fra VIP Gruppa vår var tidlig ute og fikk tatt av bord til oss jentene, og ett til gutta. Noen av jentene har med seg ektefellene sine, men de får ikke sitte sammen med oss. Vet ikke om de vil det heller, hihi. Vi ble til sammen 8 jenter i går, og på guttebordet var de 4 stykker.

Når jeg sjekket ut hvilke låter som skulle spilles før vi begynte, så tenkte jeg at dette kom til å bli veldig vanskelig. Det ble ikke det allikevel, for de vi ikke kunne skjønte vi hvem var ved å høre på teksten. En av jentene på vårt bord fikk Bingo, og vant 2 billetter til Stand-Up Klubben som jeg gjorde sist gang. Ellers ble det dårlig med gevinster på oss andre. Det er selvsagt morsomt å vinne, men det er like så viktig med det sosiale og at vi har det gøy sammen 🥰

Neste gang Sunna kommer og holder Musikkbingo blir 21. april, og da stiller vi sterkt opp igjen vi 😉

Når jeg kom hjem var klokka allerede blitt over 21:30, og Vinja var så klar for medisinen sin. Etter at hun hadde fått det, satte jeg meg godt til rette oppe i godstolen og Vinja kom å la seg først i fanget mitt. Litt senere lente jeg meg litt bakover, og da la hun seg som en pelskrave rundt halsen min. Sånn er det hver kveld, og hun storkoser seg men blir veldig fornærmet om jeg må reise meg opp. For det er jo hun som skal bestemme når mamsen skal røre på seg, hihi. Kvaliteten på bildet ble dessverre dårlig. Akkurat i det jeg tok bilde plantet Vinja bakbeinet sitt mitt på nesen min 🤣

Jeg har ikke de store planene for dagen, annet enn at jeg må ned på apoteket på Bryn senteret for å levere resepten til Vinja på Apelka. De har selvsagt ikke medisinen hos seg, og må bestille den opp fra hovedlageret. Jeg har nok til et par dager over helgen, men ikke så mye mer. Når vi var hos veterinæren sist måtte vi øke dosen fra 0,2 ml til 0,3 ml, og da blir flasken med medisin fortere tom.

Kaffen er drukket opp, håret mitt er tørt og så skal jeg bare spise litt før jeg drar ned på apoteket.

Håper du får en flotters lørdag 🥰

16 kommentarer
    1. Viktig å komme seg ut og delta på forskjellig 🥰 Musikkbingo høres artig ut! Jeg er ikke så god på å kjenne igjen låter, – kommer litt an på tidsepoke. God bedring med skulderen! 🤗

      1. Ja det er veldig viktig for oss som bor alene at vi kommer oss opp og ut innimellom. Musikkbingo er jo veldig gøy, og gjengen har et stort spenn i alder så det er alltid noen som kan. Tusen takk, skulderen kommer seg nok igjen tenker 🥰

    2. Høres artig ut med musikkbingo. Jeg går på quiz nedpå Holtet 1 gang i måneden. Morsomt det også. Fint å komme seg ut, og ikke minst bruke hjernen litt☺️ God helg🙋🏼‍♀️

      1. Det er veldig gøy, og selv om man tror man ikke kan. Så gjør man det allikevel. Det er vanlig quiz på Lørenskog Hus også, men der er ikke jeg med. Jeg bor jo alene og da er det godt å komme ut å treffe folk i hyggelig lag. Ha en fortsatt fin lørdag 🤗

    3. Vi arrangerte vår første Musikkbingo hos oss i går kveld.🎤🎸
      Det var kjempemoro og blir garantert holdt flere ganger.🤩👌🏻
      Sikkert bra med en hviledag for skuldra di.🤗
      Nyt lørdagskvelden!🤩👌🏻

      1. Så gøy at dere har begynt med det også, for det er jo både sosialt og veldig morsomt. Ja skulderen trenger vel et par dagers hvile kjennes det ut for. Har blitt litt mye strikking i det siste. Klems 🤗

    4. Bra med musikkbingo for dere – både sosialt og artig. Så er jeg et år eldre enn i fjor – takk for grattis på face – hadde tenkt og feire med lørdagsopera men det var utsolgt. Plaster på såret ble litt kultur på hjemmebane i form av swingjazz. Det var byens byorkester som hadde konsert i foaejen i teateret. Det var sanger av Frank Sinatra og i den gata der. Mye folk og bordene bar preg av øl- og hvitvinsglass. Kunne fått kjøpt ei flaske rødvin til 715- kroner der men jeg drakk cola. Før det var jeg hos mor i formiddag, tok med napolionskake og en pose gliffler fra coop. Fikk som venta sms fra familie og litt via face. Etter konserten ble det en bananspiltt og kaffe på Egon. Det ble en fin dag så nå skal jeg slappe av, mobilen er skrudd av. Ha en fin kveld.

      1. Jeg gleder meg som et barn til Musikkbingoen, og tenker at det blir tomt å rart når de tar pause på våren. Da får vi finne på noe annet i stedet. Det er dyrt å drikke alkohol ute på restauranter og utesteder. Jeg holder meg til alkoholfritt, ettersom jeg som regel kjører bil. Jeg er ikke så glad i alskens jazz, men liker de gamle kara som Frank Sinatra og Dean Martin. Det svinger ganske bra. Så fint at du hadde en ålreit bursdag, selv om det ikke ble opera som du hadde tenkt. Ha en fin søndag.

      1. Det er kjempegøy med Musikkbingo, og veldig sosialt. Gleder meg alltid til vi skal på det. Tror det er viktig å være med på forskjellige ting, og ikke bare gå her hjemme samme med katten. Ikke at det er noe galt i det heller, men ikke hele tiden 😉 Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg