Onsdag, snart helg og minner fra Facebook

Meg selv som 17 – 18 åring på slutten av 70-tallet

Heisann!

I dag slipper jeg å skryte av det fine været, for det er ikke fint i det hele tatt. Niks, tåken er tilbake og svever nedenfor hustakene. Temperaturen har lagt seg på +2,3C.

Jeg har sovet godt i natt, og det ble litt i overkant av 6 timer. Noe som ikke er så verst, og jeg føler meg faktisk ganske uthvilt. Det hjelper veldig godt på motivasjonen og humøret at kroppen har hatt en god natt.

Bilde over her dukket opp som minne på Facebook i dag, og er fra slutten av 70-tallet fra en tid hvor man måtte vente nesten en uke på å få tilbake fremkalte bilder. Mange ganger ble man skuffet over kvaliteten…. Noe vi lett kan gjøre noe med i dag, bare å slette å ta et nytt 🤩. Bilde er tatt hos min mormor oppe i Nord Odal, og jeg er en 17 – 18 år kan jeg tenke meg. Jeg hadde vært ute å gått tur med Rugg, hunden til min tante og onkel, men han har visst blitt fjernet fra akkurat dette bilde. Dette var på den tiden hvor håret var mørkt og mesteparten av klærne mine var sorte. Som jeg husker det en fin tid uten alt for mange bekymringer 😉

Onsdag, lille lørdag, er her og om litt i overkant av 4 timer er arbeidsdagen over. En langhelg venter på meg 😊. Jeg sitter ikke akkurat å teller ned, men et lite øye på klokka må jeg innrømme at jeg har 😉 Noen planer er lagt for de neste dagene, men det skal jeg ikke fortelle om i dag. Venter litt med det tenker jeg 😉

Hva skjer i dag da? Ikke så mye spennende akkurat, men jeg må en tur ut etter jeg er ferdig med å jobbe. Har en del flasker som skal pantes og noe glass som skal kastes. Det har stått her inne på kontoret noen dager, og nå er det på tide å bli kvitt det.

Håper du får en fantastisk onsdag 🥰

 

13 kommentarer
    1. Så artig å se det gamle bildet av deg. Hadde ikke kjent deg igjen fra ungdomsbildet, om jeg ikke hadde visst at det var deg. Men for ei flott ung dame! 🙂 Trodde først at du hadde ei jernstang i hånda, men ser nå at det er et hundebånd 😀

      1. Mye er forandret siden den gangen, hårfargen, brillene og ikke minst lengden på håret. Alle disse tingene gjør jo at man ser annerledes ut 🥰
        Hihi, nei ikke noe jernstang, bare et kraftig hundebånd. Å det skal jeg love deg trengtes, for Rugg var en sterk labrador som ved flere anledninger klarte å dra meg over ende 🙈 Allikevel var han verden snilleste og godeste gutt 🥰

          1. Det er nok noe i det 🥰 Ja Rugg og jeg hadde et helt spesielt forhold, og jeg var så glad i den vovsen. Når han ble syk og reiste til de evige jaktmarker, var jeg utrøstelig 😥

    2. Koselig å se bilder av deg fra yngre dager! 🙂 Du ser ikke så mye anderledes ut nå synes jeg. Godt med langhelg, spennende å se hva du skal gjøre, om du deler. Ønsker deg en fortsatt fin onsdag! 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Har nok forandret meg en god del siden dette bildet ble tatt, flere kilo, hårfarge, lengde på håret og ikke minst brillene 😉
        Ja jeg gleder meg virkelig til en langhelg, og til å gjøre noe jeg ikke har gjort på veldig lenge 😉 Ha en fin onsdag du også 🥰

      1. Tenkte jeg skulle by på et gammelt bilde, for det er ikke mange av dem som er verdt å dele, hihi 😘
        Jeg har faktisk sovet veldig godt de siste nettene nå, og det føles veldig godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg