Oslo Gospel Choir i Lørenskog hus 14.12.22

Oslo Gospel Choir

Heisann så synger vi i vei!

Jeg har jo helt glemt å fortelle om at Bestisen og jeg var i Lørenskog Hus onsdag 14.12., og hørte på Oslo Gospel Choir’s julekonsert. Jeg har jo hatt lyst på å gå på konsert med dem i mange år, men det har aldri blitt noe av. Konserten var alt jeg hadde håpet og drømt om + litt til også. Noen kjente julesanger og noen jeg aldri har hørt om. En av mine store favoritter er O Helga Natt, og selv om både Oslo Gospel Choir og andre synger den flott, ja så er det bare Jussi Björling som får meg i kne med hjertebank og tårer i øyekroken 😉

Tiden gikk så alt for fort, og før jeg visste ordet av det så var konserten over. Kunne gjerne ha sittet enda en time til om jeg hadde kunnet.

Til min store overraskelse og glede fikk vi alle sammen en gratis CD da konserten var ferdig. Jeg har bare hørt den en gang på en dårlig CD-spiller, men tenkte å ta den med ut i bilen å høre på den der i romjulen.

Jeg håper virkelig at jeg får muligheten til å gå på konsert med Oslo Gospel Choir neste jul også 🥰

14 kommentarer
    1. Gratis CD – ja ja. Mulig en del av billettinntektene gikk til cd-produksjonen – bare en tanke. Flinke er de helt sikkert. O Helga Natt er fin. Minner meg om en opplevelse jeg hadde. For noen år siden var jeg i en begravelse like før jul til en tidligere kollega. Var mye folk der og O Helga Natt ble fremført som solosang. Da den var over var det noen som glemte at de var i en begravelse og ga applaus. Da sa presten noen ord til alle. Man bør oppføre seg litt med respekt i en begravelse og ikke tro at man er på konsert. Var på kiwi nå og jammen var det folk. Men her er det mye som skal gjøres Ha en fin kveld.

      1. Billettene til konserten kostet ikke så mye, så jeg tviler på om noen av de ble brukt til å produsere CD’ene. Jeg har i grunnen ikke noen problemer med om noen klapper i en begravelse etter en nydelig sang. Vet at ikke alle føler det sånn… Jeg måtte handle på julaften, men da var det nesten ikke folk i butikken. Klokken var 13 og det var nesten folketomt. Ha en fortsatt fin 2 juledag.

      1. Tusen takk, julefeiringen så langt har vært perfekt 🥰
        Konserten med OGC var helt perfekt, og jeg håper virkelig at jeg får sjansen til å oppleve dem live igjen 😊
        Ha en fortsatt fin 2 juledag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg