Torsdag, snart helg og katteliv

Image by Couleur from Pixabay

Heisann!

Ute skinner sola og himmelen er ganske så blå og klar. Temperaturen ligger på +1,0C på skyggesiden av blokken.

Det er torsdag og den siste arbeidsdagen i denne uken er over om ikke så veldig lenge, og jeg kjenner at det skal bli veldig godt med helg nå. Denne uken har vært ganske stressende med store og kompliserte saker som måtte løses, og noen av dem samtidig også 🙈

Vinja våknet nettopp å kom inn å så på meg med deeet blikket, og mjauset sårt. Det betydde at hun var helt klar for våtfór, og siden klokken var såpass mye fikk hun det. Tidligere i dag satt hun i vinduet her inne på kontoret og kikket ut. Plutselig hoppet Nøtteliten ned på vannbrettet, og Vinja ble helt vill. Ekornet stoppet opp et øyeblikk å så på henne, får det hoppet rolig videre. Hadde Vinja kunne klemt seg igjennom vindusruten hadde hun gjort det, for hun var så klar for å følge etter 🤣

Jeg fortalte i går at jeg skulle ned til Iris Nailbar for å bestille time til å fikse neglene mine. Håpet var å få time i morgen, men akk nei det gikk dårlig gitt. Vinterferien står for døren, og de var fullbooket i dag, fredag og lørdag. Første ledige time ble på mandag, og den tok jeg med en gang.

Planer for resten av denne dagen, blir å rydde litt og så er det et par planter som trenger å komme i nye og større potter. Et par ser også ut for at de er modne for de evige grønne enger også 😉

Håper du har hatt og fortsatt får en fin torsdag 🥰

 

7 kommentarer
    1. Blir sikkert bra med å fikse negler. Tviler ikke på at Vinja ville følge etter nøtteliten 😂 Koselig med ekornbesøk da. Mine katter kan bli nokså ville når de hører lyden av at jeg finner frem våtforet.

      1. Å ja nå skal det bli godt å få tatt litt av lengden og få ny lakk på. Vi har en ekornfamilie her, og de vet så godt at så lenge Vinja er på innsiden av ruten er de trygge. Noen ganger sitter de på vannbrettet, eller oppe i balkongkassen å gjør seg til for henne. Artig å se på 😉

      1. Når jeg gjorde det selv, tok det veldig lang tid før jeg fikk fikset dem. Nå er går jeg fast hver 4 – 5 uke, og det er så deilig å sitte der å la noen andre gjør jobben 😊

      1. Ja nå skal det bli godt med 4 dager fri, for så mye mas som det har vært denne uken er veldig slitsomt. Litt dumt var det nok at jeg ikke fikk tid til å fikse neglene, men de ser helt OK ut så det er ikke så farlig 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg