🎅 Ønsker dere alle en riktig God Jul 🤶

Nå er det knappe 10 minutter igjen av lille julaften, og så skal jeg sove noen timer så har den store dagen kommet. Selv om jeg nå er voksen, så gleder jeg meg fortsatt til julaften. Ikke like mye som da jeg var barn, men allikevel 😍

I dag har jeg ikke vært utenfor døra, bare pusla inne med de siste tingene som jeg ville ha klar før julaften. Skifte på sengen og vaske det jeg tok av, henge opp rent på badet og lage Delfia kake. Ettermiddagen og kvelden har jeg brukt til å se på den ene filmen etter den andre på tv.

Jeg vil opp tidlig i morgen, for jeg har en del jeg vil rekke før jeg begynner på julemiddagen, som er ribbe. Derfor blir det nok ikke til at jeg sitter oppe like lenge som jeg pleier i dag, men litt til blir det 😊

Ønsker dere alle sammen en riktig God Jul, og håper dere får en fin julekveld enten du skal feire med familie, venner eller kanskje alene 🎄🎅🤶


#godjul #jul #julefeiring #juleønsker #blogg

15 kommentarer

Siste innlegg