PÃ¥skeferie!

Nå begynner folk rundt meg å komme i påskeferie-modus….  Selv skal jeg jobbe 2,5 dag til innen jeg kan slenge beina opp å nyte påsken. Arbeidslysten er ikke på topp hos noen av oss, men vi prøver å gjøre en innsats.  Når de andre begynner å snakke om at de skal reise hit og dit, da angrer jeg faktisk litt på at jeg ikke satte meg opp på ferie… men hey, jeg har linet meg opp med noen gode bøker så det skal nok ikke bli så ille alikevel. Jeg har noen invitasjoner som jeg skal benytte meg av oxo.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg