PĂ…SKEAFTEN

For en herlig dag, sola skinner, og jeg våknet tidlig av megselv lenge før klokke hadde tenkt til å sette i gang.  Ikke nok med det, jeg følte meg t.o.m. i toppform, noe som ikke hører med til hverdagen. Lenge siden sist det ja. Leste ut Medici Mysteriet i går ettermiddag oxo, spennende bok!!  Så tenkte jeg at jeg skulle begynne å lese Patricia Cornwell, BOOK OF DEAD, men det var for tidlig. Må få den andre boka ut av kroppen først.. Leste innledningen, og første kapittelet… Gleder meg til fortsettelsen, for noen som kan skrive så detaljert om en brutalt mord er nettopp Patricia Cornwell.  Det er så realistisk at man har nesten på følelsen at man står ved siden av å ser på, uten å kunne gjøre noe for å hjelpe. Har lest mange bøker av henne, og for meg er det helt umulig å legge vekk bøkene.  Flere ganger har jeg sitti opp til det har blitt lyst neste morgen fordi det har vært spennende, og må bare vite hvordan det går. Hadde ikke fått sove ellers. Må vel sette i gang turboen å komme meg i dusjen, sånn at jeg får handla littegranne til de siste helgedagene i påsken.  Er ikke så mye jeg skal ha, så det går sikkert ganske raskt.   Nja….. det kommer jo ann på hvor mange andre som er på den tanken, og det er sikkert ganske mange, he he..   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg