Et fly er savnet!

Slo nettopp på nyhetene, og fikk med meg at et fransk fly på veg fra Brasil til Frankrike er savne over havet. Det var 228 stykker ombord inkl besettningen, det er jo så grusomt.  Tre nordmenn ansatt i Statoil var oxo ombord flyet.  Mine tanker går til de etterlatte….og til de som er savnet.  Håper at de finner flyet, og de omkomne!!

De få gangene jeg er ute å flyr tenker alltid på…tenk om!!!  Jeg har flyskrekk til de grader, og sliter noe innmari når jeg skal ut å reise.  Nå går jeg å planlegger en tur til USA, og den flyreisa kommer til å bli et mareritt for meg.

6 kommentarer
    1. Innerst inne vet jeg jo det, men når jeg sitter i det trange blekkrøret klarer jeg aldrig helt å slappe av. Alikevel lar jeg det ikke stoppe meg, eneste måten å komme noe sted!!

    2. Ja, jeg har også ekstremt flyskrekk. Hadde ikke det da jeg var mindre, men nå er det som om hele verden skal rase sammen bare fordi jeg sitter inne i flyet. :p
      Utrolig tragisk med det på nyhetene ;s

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg