Kast dyrmishandlerne i fengsel!!

I går satt jeg å så på Animal Planet, og programmet om dyrepolitiet i Husten, USA.  Det jeg så i går er noe av det verste jeg har sett på lenge.  De fikk inn en liten hund, som så ut som om det var trukket skinn uten på noen knokkler.  Den var så avmagret at den knap var i live.  De indre skadene var så store at den var i ferd med å dø, og de kunne ikke gjøre noe for den annet enn å avlive den.  Når dyrlegen undersøkte den viste det seg at hunden hadde satt fast et stort ben bak tennene i overmunnen, som eierne lett kunne ha sett selv å fjernet. De burde i allefall ha dratt til dyrlegen når hunden gikk ned så drastisk i vekt!!!!!!  Dyrlegen regnet med at benet måtte ha sittet der i 35 – 40 dager.  Jeg forstår ikke hvordan noen kan gjøre noe sånt mot et levende vesen.  Ble så trist at jeg klarte ikke å holde tårene borte, de bare silte uten at jeg klarte å stoppe. Jeg burde vel egentlig se på det, for jeg blir så opprørt at jeg har ikke godt av det en gang.

Vi burde hatt dyrepoliti her i landet oxo, for det finnes nok av dem her på berget som ikke er snille med dyra sine.  Jeg vet ikke om de engang får noe straff som er å snakke om engang..  Bur dem inn leeeenge!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg