Hjemme fra jobben!!

Jeg fryser så tenna rister i munnen, og føler meg slettes ikke bra i det hele tatt.  Har løpt mellom badet og senga i hele natt.  Ikke mye positivt å si om det akkurat.  Skjønte kl 6 i dag at jeg ikke skulle orke å gå på jobbe, så jeg ringte å la igjen beskjed på svareren til Bente.  Tenkte at da var vel alt i skjønneste orden!!!  Når ting endelig roet seg sovna jeg, og det gjorde jeg fortsatt da Bente ringte.

De savnet meg på jobben…..  Det var jo hyggelig det at jeg er savnet, men mer bekymringsverdig at meldingen min ikke kom opp.  Bente fortalte at de lå en melding der, men da hun forsøkte å høre på den var det ingenting der.  Det nye telefonsystemet har noen små barnesykdommer enda, men det blir nok snart løst tenker jeg.  Var så sliten at jeg sovne igjen ganske snart.

sick1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg