Forkjølelsen vil ikke gi seg!

Nå har jeg gått rundt å vært forkjøla i snart en uke, og jeg begynner mildt sagt å bli ganske lei.  Ikke er jeg sjuk nok til å være hjemme, og ikke er jeg nesten i form til å være på jobb.  Har nå slepet meg opp hver morgen, og knasket febernedsettende for at jeg skulle føle meg litt bedre. Nå som helga er her kjenner jeg at jeg er ganske sliten og trøtt, for jeg har sovet veldig dårlig på natten.  Det er ganske frustrerende, for jeg har vært trøtt på kvelden men når jeg prøver å få meg litt søvn skjer det lite.  Kanskje jeg er mer heldig nå i kveld……!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg