På besøk hos Felix

dscf0022

I dag har jeg vært på besøk hos Felix, en vilter og uredd kattunge som nettopp har flyttet inn hos Anne og Sven-Erik. Han er bare 8 uker gammel. Han kom ut i gangen å møtte meg når jeg kom, og når jeg løftet han opp begynte han å male.  Pelsen var så bløt og herlig.  Jeg hadde kjøpt en liten gave til han, men den syntes han var litt mystisk.  Innpakkningspapiret derimot var mye mer spennende å leke med.  Når han ble sliten krabbet han opp til Anne å la seg inntil halsen hennes for å sove litt.  Han kom oxo å la seg bak bena mine i sofaen.  Nå lengter jeg i allefall etter mine to som jeg skal hente om 6 uker. 

felix 02

Ikke lett å ta bilde av dem når de er så små, for å sitte stille til fotografen har blitt ferdig med å stille inn kamera kan bli litt kjedelig.  Det ble endel bilder med halve katten, eller så utydelig at det ikke var noe å samle på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg