FORKJØLA: Ja da FEBER: Å, ja FORM: Ikke så veldig bra!!

Det blir nok en dag til hjemme fra jobben, for jeg kjenner nå at formen ikke kommer til å hente seg inn så raskt de nermeste timene.  Sommerforkjølelser er noe dritt, men blir nesten ikke kvitt dem igjen.  Det vet jeg av erfaring. I fjor gikk jeg mer eller mindre sjuk fra midten av mai til ut i juli måned.  Hangla meg for det meste på jobben, men jeg var jo helt utslitt hele tiden.  Håper ikke at det blir sånn nå oxo, da blir jeg helt sprø. 

Tok livet helt med ro i dag, foran PC'n…… Fikk lagt inn noen flere CD'er på iTunes, men kom ikke så langt som å få overført dem til iPOD'n.  Det får jeg heller gjøre….det blir jo i dag det!! 

1 kommentar
    1. Heihei 😀
      Stikker innom for å ønske deg en god sommer, med masse fint vær!
      Lykke til med blogging, og koselig dersom du tar en tur innom bloggen min også (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg