Nye bilder av pusetassene mine…

De har jammen vokst siden jeg så dem for en uke siden, og hjertet mitt smelter helt når jeg ser dem.  Jeg teller uker og dager til jeg dra å hente dem hjem til meg.

kattene 3

En av dem er den skjønne grå tassen foran til høyre på bildet.  Ikke rart man blir bløt om hjertet…..????

 

kattene 4

En jeg jobber sammen med sa at jeg kom til å ta helt av når de kommer hjem til meg,  jeg håper ikke det….. men jeg kan ikke love det.  Jeg har villet skaffe katt i så lang tid å endelig blir det av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg