Dette har vært en kozedag…

Dagen starta med at vi overrasket sjefen på 30 årsdagen…..  Balonger, pepperbøsse på døra m.m.  Det var artig å se reaksjonen hans.  Litt seinere hadde vi kaffe og kake + overrekkelse av gave.  Vi var ganske mange som var samlet rundt kaffebordet.   Når feiringen var over dro noen av oss ned på Peoples for å spise lunch.  Det var jo bare så deilig å sitte å slappe av i solsteken.  Ingen av oss hadde spesielt lyst til å gå opp å jobbe igjen, men det måtte vi jo bare.  Ble litt vel rød bak i nakken, tenkte jo ikke på å smøre meg med noe……

Om litt skal jeg gå hjem, og slenge meg ned i godstolen en stund…..  Når det blir litt mer levelig temperatur på verandaen skal jeg sette meg der.  På denne tiden av dagen/ettermiddagen er det mellom 45 – 50 C der ute, og det blir litt for varmt for denne damen her.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg