Hvorfor…??

Jeg lurer på hva det kommer av at enkelte mennesker er mer opptatt av de negative tingene i hverdagen….  Det er så innmari deprimerende å være i deres nærhet til tider.  Jeg prøver vanligvis å fokusere på de positive tingene, da blir dagen og livet mye enklere å leve.  Vanligvis takler jeg sånne negative utbrudd ganske bra, men i dag kjenner jeg at det krøyp under huden på meg. Jeg ble helt enkelt ganske deppa…..kjente at det plutselig kom snikende, og jeg har ikke klart å shake det av meg helt. NEI HUFF….BORT MED TUNGE TANKER….DE HAR INGEN PLASS HER!!

fantasy 8

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg