Legge meg tidlig?? NOT!!

Øyenlokkene mine begynner å gli igjen, det er slitsomt å holde dem oppe….  Var jeg fornuftig ville jeg gått å lagt meg til å sove, men der er haken vøttø…..jeg er ikke fornftig når det gjelder å komme meg i seng om kvelden/natta.  Jeg husker ikke når jeg snudde døgnet, men det er flere år siden, og jeg har ikke klart å snu det tilbake igjen.  Jeg kan holde det gående til langt ut i de små timer, så sover jeg noen timer å så påan igjen på jobben.  Når helga kommer har jeg kanskje sovet så mange timer i løpet av uka som jeg burde ha sovet i løpet av en natt. Når helga endelig kommer er jeg helt utslitt.  Det blir sikkert ikke noe bedre når jeg tar ferie heller….kan alltid håpe…

Først NCIS så skal jeg gjøre et forsøk på litt søvn…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg