Snart helg……

Bare en dag igjen å jobbe, så er det helg……det skal bare bli så godt.  Jeg er dødsliten etter å ha sovet altfor lite denne uka, så jeg har virkelig behob for å lade batteriene igjen. Denne dagen begynte ikke akkurat så veldig bra akkurat, for alarmen gikk ikke av på mobilen min….tror jeg!!  Kanskje jeg bare var så trøtt at jeg sovna ijen etter å slått den av uten å huske det!!  Det har hendt et par ganger før.  Sist gang hadde jeg tydeligvis slått den av….. og så sovna jeg med den i hånda igjen.  I tilfelle det er noe galt med den får jeg sette den andre tlf på ringing oxo, så er jeg sikker på at jeg våkner når jeg skal i morgen tidlig.

Nå skal jeg være flink….slå av PC'n og hoppe i senga….NATTA!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg