Harry Potter og Halvblodsprinsen

I kveld var Anne, Kine, Sven Erik og jeg på Coloseum å så på Harry Potter og Halvblodprinsen. For meg som ikke hadde lest boka i forveien var det ekstra spennende, og filmen var skikkelig bra.  Litt mørk, og veldig veldig spennende, og veldig trist.

kino 180709

Vi satt nesten helt bakerst, så jeg syntes at jeg så veldig godt. Det er første gang på aldrig så lenge at jeg har sittet stille i så lang tid uten å si noe.  Iflg Kine var det ganske mye fra boka som ikke var med i filmen, så jeg må nok lese den skjønner jeg. Det gikk greit å sitte i salen når det ble mørkt…..  Jeg er ikke mørkredd, he he…, men sliter med klaustrofobi.  Jeg kjente litt til symptomene i begynnelsen av filmen, men klarte å roe meg ned å konsentrere meg om det som skjedde på lerettet. Det var litt varmt derinne, så det var nok årsaken til at starta.  Det gikk jo greit å jeg kunne nyte filmen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg