Klatrestativet til kattene er fixet……

Etter jobben i dag dro jeg opp til Tam på Alnasenteret og fikk byttet klatrestatiet til kattene.  Det var ikke noe problem å få gjort det.  Deretter dro jeg opp til Anne, hvor Sven Erik var så snill å sette det sammen for meg.  Til min store irritasjon gikk det som en drøm, ikke noe problemer i det hele tatt…!!

Linda hadde lagt ut nye bilder av kattene i dag, og jeg snooket dem til meg.  Det har jo blitt så store å fine begge to.

spell og pusene 1

Det er ikke rart at man smelter når man ser disse skjønne skapningene.  Jeg tenker på dem hele tiden, og gleder meg til jeg til jeg skal hente dem.

spell og pusene 2

Kontakta dyrlegen i dag oxo for å forhøre meg om hva jeg måtte tenke på når jeg kjører hjem med småtassene, pluss litt annen info. Damen jeg snakket med var veldig hyggelig og hjelpsom, og jeg fikk noen nyttige tips av henne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg