Sliiiiiiten!!!

Jeg trodde ikke det var mulig å bli så sliten, men tydeligvis er det mulig.  Har nemlig vært flink å gjort reint i leiligheten…. det var en stund siden sist, så det var jammen på tide. Nå kan bare kattene flytte inn, noe som ikke er så langt unna.  Kjenner på armen min at jeg nok ikke skulle ha tatt så hardt i, for det er en betennelse som herjer rundt skulderbladene og nedover armene mine.  De tåler ikke så mye om dagen, det har jeg kjent når jeg har stresset med å bli ferdig til ferien.  Når betennelsen kommer, noe den gjør med gjevne mellomrom tærer den på kreftene.  Jeg orker ikke å gjøre de samme tingene som jeg vanligvis pleier, og hvis jeg tvinger meg til å gjøre det alikevel blir jeg helt utslitt…. sånn som jeg er akkurat nå.  Derfor er det veldig godt å vite at jeg ikke skal tilbake på jobben før om 4 uker, god tid til å slappe av å vile meg opp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg