Borte bra, men hjemme best!!!

Dette har vært en skikkelig sløv dag, ikke for kattene men for meg.  Jeg har vært helt utslitt etter å ha kjørt bil i flere timer i går.  Kattene var ikke slitne i det hele tatt, de har flydd rundt å lekt, småsloss og bare kost seg hele tiden.  Nå har de planet ut igjen, en sover i sofaen o den andre på armlenet mitt.  Det gjør det litt vanskeli å skrive, men jeg har ikke hjerte til å vekke henne.  Jeg er så stolt av dem, for begge to har vært flinke å bruke doen sin på egen hånd.  De har vært vant til å gjøre fra seg der de sto, siden de bodde ute i stallen.

Jeg hadde litt av en konsert fra baksetet hele veien hjem fra Skånevik.  Kattungene var så sinte og irriterte over å måtte sitte innestengte i buret.  Lufta dem en liten tur oppe på Haukliseter, men det var bare en kort stund for det regnet og blåste surt.  Ville ikke at de sklle bli syke.  De neste to gangene jeg stoppet, slapp jeg dem bare løs inne i bilen, mens jeg satt i baksetet.  Det syntes de var helt topp, og spratt rundt overalt.  Kikket ut av vindet på alt det merkelig de aldrig hadde sett før. 

Jeg hadde gruet meg skikkelig til å kjøre den lange veien med dem, men det gikk i grunnen veldig greit.  Med det samme jeg slapp dem ut av buret her hjemme var de i 100, og undersøkte alle steder. Anne og Sven Erik kom innom med litt kattemat, men kattungene hadde ikke tid til å hilse… Altfor mye å undersøke……

Nå skal jeg lene meg godt tilbake å slappe av litt, mens jeg ser en ny episode av Murder she wrote.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg