Sløv dag etter hyggelig taco-kveld i gÃ¥r….

Det er lenge siden jeg har vært så trøtt og sløv som i dag…..  Ronja og Vinja vekket meg kl 09:30, og da var det ingen vits å prøve å sove igjen.  De skulle koze og leke i senga, og ga seg ikke med å tråkke på inntil jeg sto opp.  De er bare 10 uker gamle, men vet akkurat vilke knapper de skal trykker på…. eller hvor de skal tråkke for å få meg til å stå opp, he he.  Jeg ryddet litt opp etter i går, men det store berget med oppvask etter i går orket jeg ikke å begynne med.  Tok det nå i kveld etter middagen, da kunne jeg ikke utsette det mere.

Hadde noen venner på besøk i går på Taco….  Det var så deilig vær at vi satt oss ute på verandaen, og ble sittende der  å skravle og koze oss til ganske seint på kvelden. Etter at vi hadde spist kom naboen inn på kaffe og litt kake(r).  Vi satt og utveksa noen artigie historier som bare ble verre og verre utover som kvelden gikk.

Lurer litt på om jeg skal flytte om på litt møbler i morgen.  Jeg har noen som er interessert i senga på lille soverommet, den som moren min brukte.  Hvis jeg demonterer den så kan jeg flytte bokhyllene inn dit i stedet for, kanskje oxo sette spisebordet inn der….  Da får jeg veldig god plass i stua, hmmm må tenke litt mere på det der til i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg