VÃ¥knet med kuppelhue og sÃ¥r hals…..

sjuk

Det er jo bare så typisk at jeg skulle få vondt i halsen og hode akkurat nå…grrrr!!!  Syntes ikke at det var så festlig å ringe på jobben å si at jeg var dårlig, men hva kan man gjøre???  Ronja og Vinja skulle trøste meg til morran, og la seg rundt halsen min…noe som var veldig varmt og godt.  Det var ikke like behagelig å bli vaska i ansiktet, og øreflippen min bli brukt som smokk…..men de mener det vel, he he.

Jeg har vaskedag i vaskeriet i dag, og ganske mye klær og sengetøy som jeg må ta.  Har mest av alt lyst til å utsette det til en annen dag, men jeg får hive i meg noe smertestillende/febernedsettende så går det veld grei tenker jeg. Fikk fiksa på bloggen til kattene i sta.  Sikkert de som flirer av at jeg har laget en blogg for kattene, but who cares???

Har nok litt feber oxo for jeg fryser noe innmari…..  Det jeg trenger nå en en skikkelig varm dusj så jeg får i gang kroppen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg