Jeg syntes ikke de hadde vokst noe….

I går veide jeg Ronja og Vinja, syntes ikke de hadde vokst noe serlig…..  Det hadde de selvsagt gjort, men når en ser de hver dag så legger man ikke merke til det.  De satt ikke så lenge stille, så det var ikke så enkelt å se hva vekta stoppa på.  Det så ut for meg at Ronja lå på ca 1.317 og Vinja på ca 1.630, noe som tilsier at de har lagt på seg ca 200 gram siden jeg veide dem sist for 1,5 uke siden. Snakket med veninnen min Anne, som har Felix på 1 måned eldre.  Vinja er omtrent som han  var, så de er ganske så normale i vekt. Fortsetter de sånn så skal jeg ikke klage…..for det siste jeg vil er å få overvektige katter. Det har de ikke godt av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg