Dagen begynte ikke sÃ¥ bra, men ble bedre….

Formen var ikke på topp da jeg kom til megselv i dag, og jeg dro dyna ober hodet igjen å sovna momentant i 2 timer til. Våknet pånytt igjen 09:30, og da krabba jeg ut av senga. Ronja og Vinja ville gjerne ligge lenger å koze de, men jeg måtte bare opp.  Jeg orka ingenting til å begynne med, bare slang meg ned foran tv'n med en kopp kaffe og litt frokost.  Så ble det jo så innmari fint vær at jeg tenkte at det var en perfekt dag til å ta med Ronja og Vinja ut en tur.  Etter en liten slosskamp kom båndet på, og jeg endte opp med noen nye flotte klor.  Jeg prøvde å få kattene til å gå ut selv, men det ville de ikke….. Så jeg føste dem inn i bagen dems å bar dem ut på bakken.  Var veldig spent på hvordan de ville ta det. Sist gang rørte de nesten ikke på seg i det hele tatt, men nå var det mer fart på dem.  De spratt rundt omkring etter at de hadde forvisset seg om at alt var trygt. Vi endte opp med å være ute i 2,5 time. naboen inviterte på kaffe etterpå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg