Endelig er Dell PC’n min hjemme igjen

Jeg har virkelig savnet den…… den har blitt strippet for alle programmer og skikkelig rensket opp for at den var så utrolig treig.  Den har blitt bedre, men henger litt….noe som sikkert har med internettkoblingen min å gjøre.  Nå har jeg brukt over en time på å innstallere de programmene jeg skal ha på PC'n.  Det var jo ikke så enkelt da, for halvparten av innstallesjons CD'ene var ikke der jeg trodde de skulle være.  Brukte en evighet på å finne dem igjen.  Den som tok lengst tid å finne var den til printeren min.  Nå har jeg samlet alt på et sted, sånn at jeg skal slippe å leite sånn dersom jeg trenger å reinnstallere noe. Jeg er sånn et rotehode når det gjelder å ha orden på CD'er med programvare…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg