Endelig helg…snart!!!

Denne uka har jeg vært ekstremt trøtt og uopplagt, har nesten ikke orket å stå opp om morningen. Hadde det ikke vært for kattungene min som er ekstremt aktive når klokka ringer, så ville jeg ha sovnet igjen……

I går var vi på Katteklinikken 10-Liv på Lørenskog for 2. vaksinasjon og id-merking av Ronja og Vinja.  Det gikk veldig fint syntes jeg. Ronja tok det hele med knusende ro, bare protesterte litt når hun ble stukket. Vinja ble grisesur når alt var over. De fikk lov til å gå litt rundt omkring for å roe seg litt før vi skulle reise hjem. Da jeg skulle løfte Vinja inn i reiseburet freste og knurra hun til meg, noe hun vanligvis aldrig gjør.  Det gikk fort over når hun kom hjem og fikk deilig kyllingmiddag av meg. Da var alt glemt, og hun og Ronja ville bare koze resten av kvelden.  Kom i snakk med en dame mens jeg ventet på å komme inn, katten hennes skulle røntkes for hun hadde vondt i ene benet.  Det viste seg at hun hadde et lite brudd i hofta, men de behøvde ikke gjøre noe med det…heldigvis. Det ville gro av segselv.  Veterinæren, husker ikke hva hun het, var veldig rolig og tok alt i et behagelig tempo. Jeg likte henne veldig godt.

Tror dette blir en sånn dag som man bare går rundt å teller timer til man skal gå hjem igjen…. Har masse å gjøre på jobben, men det er bare så vanskelig å holde motivasjonen oppe. På toppen av alt er det jo det råflotte være ute!!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg