Sykemeldt!!

Det var tjukt av folk på legekontoret i dag, og de var så innmari forsinket. Jeg hadde jo time 13:35, men kom ikke inn til legen for det var gått over 15 minutter.  Det verste jeg vet er å sitte å vente på å komme inn til legen.  Jeg ble sykemeldt ut denne uken, og jeg håper inderlig at det kommer til å være nok.  Jeg fikk resept på Voltaren som jeg forsøkte å hente ut på apoteket på Oppsal, men som vanlig hadde de ikke den.  Dama mente jeg skulle ta en annen medisin som var billigere, men jeg nekta.  Har legen skrevet ut en medisin til meg skal jeg ha den ikke noe annet billig skvip.  Jeg endte opp med å dra ned på Brynsenteret i stedet, og der fikk jeg det jeg skulle ha.  Jeg fikk oxo ny henvisning til fysioterapi, og det må jeg bare begynne med.  Om det ikke kurerer så blir det noe bedre.  Nå i kveld har det vært skikkelig vondt, og jeg ble så frossen at jeg pakket meg inn i et tjukt fleezepledd.  Føst nå flere timer etter har jeg fått varmen igjen, armen og skulderen derimot er utrolig vond.  Blir nok en tidlig kveld for meg i dag tenker jeg… lengter etter å krabbe under dyna.  Da kommer kattene etter en stund å hopper opp til meg, og så skal de koze en stund før de legger seg til å sove.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg