Han hadde ikke sett på søknaden engang!!!

Ringte til banken i sta for å høre om hvordan det gikk med lånesløknaden!!  Han hadde ikke sett på den engang, enda det var en uke siden han fikk den.  Jeg hadde i allefall trodd at han hadde tatt den fremme å lest igjennom søknaden for å se om alt fulgte med, og om jeg hadde fylt ut det som skulle fylles ut.  Den lå fortsatt i konvolutten, og jeg kunne høre at han åpnet den mens vi snakket sammen!!

Han skulle se på den i morgen, så kunne jeg ringe han på "mandag"….. da hviste han mere.

Jeg sa at jeg måtte ha en svar på mandag, for jeg skal bestille nye panelovner til alle rom.  Om jeg får lånet eller ikke avhenger i om jeg har råd til å kjøpe nye….sa jeg!!  Jeg hadde nok klart det alikevel, men det hadde blitt tight!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg