Den forbanna kulda….jeg fryser snart ihjel!!!

Missforstå meg ikke…… Jeg elsker vinter og snø, men – 18 C om morran når jeg skal ut og på jobben er ikke morsomt i det hele tatt.  Ble helt stiv i hele kroppen med det samme jeg trådte utafor døra.  Som om ikke det var nok, hadde låsen til garasjeporten min frosset igjen totalt.  Siden jeg ikke bruker bilen på jobben hver dag lenger, har ikke jeg gardert meg med låseolje eller lighter.  Jeg varmet låsen med hendene, og blåste varmt på den uten at det var til noe hjelp.  Hvor lenge jeg sto der vet jeg ikke, men heldigvis kom en hyggelig nabo med lighter…. og etter litt oppvarming gled låsen sakte men sikkert opp, puh! 

Jeg har ikke langt å gå fra der jeg parkerte nede i byen, og til jobben. Alikevel var jeg helt stiv, og bånnfrossen da jeg endelig ramla innom 7-eleven. Da var det godt med en god varm kopp kaffe da. 

Nå skal jeg ut å kjøpe meg litt lunch mat, og jeg kan ikke si at jeg gleder meg akkurat… Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg