Ikke bare lata meg i dag…….

Sportsidiot som jeg er, så hadde jeg satt klokka til å ringe rett før 9 sånn at jeg fikk med meg reprisen av OL-åpningen.  Det var en av de beste på lenge syntes jeg.  Ble helt rørt når de holdt et minutt stillhet for den unge bob-kjøreren som døde i går/dag. Trist start på OL at en utøver måtte bøte med livet :o(  Det var helt unødvendig…… 

Når OL åpningen var ferdig spratt jeg opp, og føyk ut på kjøkkenet hvor jeg satte i gang med å lage en megastor bolledeig.  Det er jo fastelaven i morgen, og jeg var helt tom for boller. Egentlig så hadde jeg glemt hele greia inntil jeg hørte det ble nevnt på radion.  Heldigvis så hadde jeg det jeg skulle bruke….for en gang skyld.  Gjær hadde jeg kjøpt i begynnelsen i uka fordi jeg hadde tenkt at det var greit å fylle opp fryseren med boller igjen.  Nå er bollene ute av ovnen, og ligger til avkjøling på benken.  Det lukter jo så vanvittig godt at det er vanskelig å vente med å prøvesmake til de er kalde, hmmmmmmm :o)

Etterpå skal jeg ta fram kokeboka med vegetarmat, og finne noen digge retter som jeg kunne tenke meg. Får lønning snart så da kan jeg få fylt opp matskapet og kjøleskapet med grønnsaker oa godt.  Nå har det vært dårlig med ferskvarer i skapene mine, og når jeg har kommet hjem fra jobben har det bare blitt lettvinn mat. Den har ikke alltid vært av den sunneste.

Kattene mine har plana rett ut på senga mi, og der ligger de å sover så søtt.  Jeg tror at jeg skal slenge meg ved siden av dem å ta meg en liten strekk….litt lite søvne, og så litt vel tidlig opp i morges.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg