Snart fÃ¥r jeg besøk…!!

Om en halvtimes tid kommer fetteren min, tanta mi og hennes svigerinne på besøk.  De kommer fra Skarnes i detta snøværet.  Fetter'n min ringte i går kveld å lurte på om det passet at de kom, og det er jo veldig kozelig.  Når jeg så ut til morran i dag, var jeg nesten sikker på at han ville ringe meg å si at han droppa det, men nei da….  Rett etter at jeg hadde kommet hjem ringte han å sa at nå hadde de reist fra Skarnes.

De må bare kjøre forsiktig, for det er skikkelig ekkelt å kjøre nå.  Det er mye snø i gatene og på veien, og det er veldig glatt.  Jeg merket det da jeg var ute å handla litt tidligere.  Jeg klarte meg helt fint jeg, men måtte ta det veldig med ro.  Ikke så mange biler ute på veier heller, enten gadd ikke folk å gå ut eller så hadde de tatt beina fatt.  Vurderte det jeg oxo, men ombestemte meg i siste liten.

Hadde ikke noe å servere gjengen når de kom så jeg stakk innom ICA og kjøpte en Mor Monsen kake og noen små fyrstekaker. Jo så hadde jeg noen boller i fryseren, det får holde.  Noen middag får de ikke, for jeg orker ikke stå å stime med det nå i dag.  I utgangspunktet hadde jeg tenkt til å ligge på senga å late meg i dag med en bok, men jeg får heller gjøre de i morgen i stedet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg