En uke igjen……..

Ikke det at jeg har manko på noe å gjøre eller kjeder meg på jobb, men jeg tror uka kommer til å snegle seg fram.  Skal nemlig ha ferie om en uke.  Jeg gleder meg noe sinnsykt til det.  Skal bli deilig å kunne la vær å sette mobilen på vekking…. bare sove til jeg våkner av meg selv. Spise frokost i pysjen, og ta livet helt med ro :o)

Det blir nok en svensketur tenker jeg for å kjøpe inn mer tørrfòr til kattene, og kattesand til doen dems.  Er ikke til å komme forbi at det er mye billigere der.  4 kg med tørrfór koster NOK 402,- i min lokale dyrebutikk, og i sverige koster den sammen SEK 249,-. Da lønner det seg jo å kjøpe der.

JEG GLEDER MEG SÃ…NN, Hmmmmmmm :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg