Hjemme alene fest…..hver dag!!

Man kan trygt si at at kattene mine lever i paradiset.  De romsterer rundt i leieligheten mens jeg er på jobbe, og gjør som de vil.  Forrige dagen, hadde en av dem….sikkert Vinja, klatret oppover den ene gardinen sånn at den hadde løsnet i de fleste klypene som holdt den opp.  Det var hull og klor etter klørne. MOR BLE SINT, noe som selvsagt ikke hjelper stor i ettertid.  Alikevel var de "litt" slukøra resten av kvelden.  I går var det meste av gulvet på lille soverrommet dekket av jord….!!!  Da hadde de revet ned en blomsterpotte sånn at den hadde sprekt.  Gikk de sin vei da, og lot som den hadde ramlet ned av segselv….. definitivt ikke!  De hadde dratt all jorden fra blomsterpotta utover gulvet å virkelig moret seg stort. MOR BLE SINT IGJEN.., men til ingen nytte.  De syntes det var veldig morsom, når jeg tok frem feiebrettet og kosten.

Man kan i grunnen si at det er hjemme alene fest hver dag hos meg. Noen mener at jeg burde stenge kattene inne på et rom mens jeg er på jobb, men det er da ikke noe liv å sitte innesteng på et rom hele dagen.  Stort sett er de snille og greie, men de er bare 9 mnd…lekne så da går det ikke alltid som de har tenkt seg.

MEN, JEG ER ALIKEVEL VANVITTIG GLAD I DE TO RAMPETASSENE.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg