Hjemmekveld foran TV’n

Jeg skal ha en avslappende kveld foran tv-skjermen, men hva pokker skal man se på.  Det er jo noe på de fleste kanalene som jeg kunne tenke meg å se på.  Nå går jo den svenske Melodifestivalen av stabelen på SVT 1, så er det Mesternes Mestere på NRK, på NRK2 er det Palaolypic åpning fra Vancover.  Jeg ender vel opp med å sappe meg litt hit og dit, så ender jeg opp med å ikke se noen ting ordentlig.

Godt å bare å slappe av litt…..  ble helt gåen etter å ha støvsuget tepper og sofaen for kattehår.  Det høres jo ikke så slitsomt ut, men jeg måtte skikkelig gnukke for å få det opp.  Kattene hadde skikkelig sørget for å legge igjen pels til en hel genser…. det er jeg helt sikker på. Skulle nesten tro at jeg ikke har hatt støvsugeren fremme på aldrig så lenge, men det stemmer ikke.  Når kattene er så langhåret som mine to, blir det mye lo og pels overalt.

Jeg ble skikkelig fysen på noe, så nå skal jeg gå å hente posen med osteringer…… den ligger i skapet å roper på meg… koooom å hent meg NÅ!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg