Naboen inviterer til lunch…

Må vel se å svinge meg inn i dusjen….naboen har nemglig invitert på lunch kl 13.  Hun ringte inn i går ettermiddag for å høre om det passet…  Egentlig skulle jeg til Anne i dag, men hun hadde vært med på å hjelpe nevøen sin å flytte opp til Kongsvinger. Hun var dødssliten, og ble ikke lei sa når jeg spurte om jeg kunne komme en annen dag.  Som hun sa var det godt å få en dag å slappe av på.

Hadde de vært smarte, kunne de ha ventet til i dag med flyttingen…. da kunne nemlig jeg bli med dem…. i utgangspunktet altså. Da hadde man klart seg med kun en kjøring opp + at vi hadde vært flere til å bære flyttelasset inn, men men…  Jeg tilbød meg å hjelpe, men det skulle skje i går… den eneste dagen i påsken jeg ikke kunne!!!

Det er alltid kozelig å komme inn hos naboen, ikke nødvendigvis for å spise men for å sitte å skravle litt.  Jeg kommer sikkert til å høre om den nye kattepusen til datteren.

Oj, nå må jeg forte meg….snart bare en time til jeg skal være der inne…., og jeg som er så treig på badet!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg