To dager hjemme er i grunnen nok!!!

Natt til tirsdag fikk oxo denne dama omgangsjuke…. skal ikke gå i detaljer, for de fleste vet vel hvordan det er.  I går var jeg helt bortreist, og i en helt annen verden. Selv pusetassene mine holdt seg på poters avstand.  Nå i dag er jeg så slapp og svimmel i kroppen at jeg orket ikke å gå på jobben.  Har tatt med meg PC'n opp i godstolen, hvor jeg har pakket meg godt inn i favoritt fleezepleddet.  Det begynner å bli ganske kjedelig å være hjemme, så i morgen rusler jeg nok avgårde på jobb.

I går satt jeg for det meste å hørte på radion, NRK Radio Super…..  Hørte på opplesning av Charlie og Sjokoladefabrikken, Pippi Langstrømpe og Aurora i Blokk Z av og med Anne Cath. Westlie.  Det var som å være 6 -7 år igjen. :o)  Noen ganger er det deilig å ikke være voksen og ansvarlig, bare la alt ryke og reise.  Tror det er veldig viktig å bevare barnet i seg selv, ikke ta segselv så høytidelig å knuse skallet man omgir seg med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg