Tilbake pÃ¥ jobb igjen…

Etter to dager med latmannsliv er dama tilbake på jobben igjen.  Det var jo bare så tøft å stå opp når klokka ringte, og ringte gjorde den.  Det var som en noen sto å deilja og slo på en blekklokk ved siden av meg, huff….  Ronja kom småmurrende inn å titta på meg, men forsvart fort igjen da jeg bare ramla ned på hodeputa å sovna i 30 min til.

Tilslutt var det ingen bønn… med øyne så smale som blyantstreker kom dama seg inn i dusjen.  Jeg husker egentlig ikke så veldig mye av første del av seansen…., tror jeg må ha sovna litt der jeg sto. He he, det er ikke første gangen.

Veninna mi sendte meg en melding med det samme jeg kom på jobben, at nå hadde hun meldt seg på fotokurset og det var ikke så mange plasser.  Hjeeeeelp tenkte jeg, det har jeg helt glemt.  Fikk svinga meg rundt å sendt inn påmeldingen min jeg oxo.  Det hadde tatt seg nydelig ut om jeg hadde glemt det, spesielt siden vi har snakket om og planlagt dette kurset siden før jul, puh.  Vi får mail om vi har kommet med, kryss fingrene.

Jeg får vel kanskje jobbe litt…. det er jo det jeg er her for :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg