Deprimerende…

En venninne ringte meg i kveld som jeg ikke har snakket med på aldrig så lenge.  Vi jobber i samme firma, og jeg var ikke klar over at hun hadde blitt sagt opp med sluttpakke. Det var veldig trist og deprimerende å høre at hun måtte gå.  Det er mye av det om dagen, ikke bare hos oss.  Min avdeling har blitt spart så langt, men hvor lenge det varer er ikke godt å si.

I dag gadd jeg ikke å lage meg middag, kjøpte en Grandis… kryddret den med masse spennende ting, og ekstra ost på toppen så ble den ganske god. Grandis er i grunnen ganske kjedelig, men den kommer seg med litt extra tilbehør.

Nå kjenner jeg at det er på tide å krabbe under dyna, klarer nesten ikke å holde øynene åpne lenger. Lovet megselv at jeg skulle legge meg tidlig for en gang skyld i kveld, men som vanlig har det ikke blitt sånn.  Det er jammen godt at det er fredag i morgen. God Natt!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg