Melodi Grand Prix låtene.

I går så jeg de først låtene som skal delta i MGP i mai her i Oslo.  Mye rolige låten i syntes jeg, noe som kan være greit…. Blir det for mye av det kommer det derimot til å bli gørr kjedelig.  Det var jo noen som skilte seg ut, som den Greske…. den likte jeg godt.  My fart, og mange kjekke mannebein på scenen :O)  det gjør jo ikke vondt å se på.

Hørte fra noen som har sett endel av låtene at det kommer til å bli mye rolig i år, hmm  Blir spennende å se.  Gleder meg til svenskene skal ha sin gjennomgang av låtene, som de pleier å gjøre hvert år.  Jeg er ikke alltid enig i kommentarene deres, men det er jo bare så morro å høre på hvordan de plukker låtene fra hverandre. Charlotte Pirrelli er ikke nådig, hun er død kritisk.

Det er snart bare en måned igjen til den store dagen….. vi fikk riktig nok ikke billetter til finalen, men til siste generalprøve samme dag.  Gleder meg virkelig til det…  Da skal vi ut på Telenor Arena og se gjennomgangen, så drar vi hjem lager god mat å finner fram godt drikke… og så ser vi finalen på TV.  Det går ann det oxo :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg