Jeg hadde ikke lyst til Ã¥ gÃ¥ inn igjen….

Lunchen på People var bare helt toppen…, men det varte jo alt for kort tid.  Jeg bestilte en kyllingsalat, som smakte helt himmelsk.  Luften er fortsatt ganske skarp, men sola gjorde så godt "hun" kunne for å varme oss opp… lykkes gjorde hun oxo.  Når vi kom var det endel ledige border, men ikke lenge etter ble det fylt opp.  Vi bestemte at det skulle ikke bli så lenge til neste gang vi gikk dit igjen.

Hadde det ikke vært for at jeg skulle tilbake å jobbe, så hadde jeg nok tatt meg en iskald øl. Så det var noen som kjøpte, og det så slettes ikke vondt ut :o)

På tide å komme seg hjem igjen… måtte sitte litt lenger siden jeg var så innmari treig til å komme meg opp i dag.  Senga var veldig god til morran i dag…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg