Ny uke, og nye muligheter….

Jeg var dødstrøtt da en liten pus hoppet opp på meg kl 05.30 i dag morges.  Tok hårballen i armkroken, og sov en liten stund til.  Hun syntes det var greit å ligge der, så jeg sovnet igjen ganske fort…  Var jeg noe mer våken når alarmen dura en stund seinere…. NEI SLETTES IKKE!!  Kom til megselv mens jeg sto i dusjen.

Har bestemt meg for at uansett hvor trøtt og uopplagt jeg er denne dagen/uka skal jeg tenke positivt, for da går dagen(ene) mye fortere og som en lek. 

Det var gøy å komme tilbake på jobb igjen i dag etter 3 fridager, for å prate om hvordan vi hadde det på Klosteret på torsdag og hva som har skjedd i helgen.  Denne helgen har jeg vært skikkelig asosial, og holdt meg for megselv sammen med kattene.  Godt det oxo innimellom :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg